اگهی ترحیم قم

طراحی اعلامیه تر حیم آنلاین و فوری قم شماره 24

طراحی اعلامیه تر حیم ✔️آنلاین و فوری ✔️ قم و تهران✔️فوری ✔️

طراحی آگهی ترحیم آنلاین و فوری در قم

آگهی ترحیم یا اعلامیه فوت نوعی اطلاعیه درگذشت است که از سوی خانواده مرحوم برای دعوت از دوستان و آشنایان جهت شرکت در مراسم خاکسپاری، عزاداری، مجلس ختم و ترحیم چاپ می‌شود. البته امروزه اعلامیه ترحیم هم بر روی کاغذ چاپ می‌شود و هم در فضای مجازی به صورت پست و استوری (اینستاگرام آگهی ترحیم) منتشر می شود. آگهی‌های ترحیم عموما به صورت آگهی ترحیم پدر ، آگهی ترحیم مادر ، آگهی ترحیم جوان ناکام طراحی می‌شوند. طرحهای اعلامیه فوت برای مراسم چهلم و سالگرد درگذشت نیز کاربرد بسیاری دارند. یکی دیگر از طرحهای محبوب در عزاداریها، طرح کارت دعوت ترحیم و به دنبال آن طرح کارت تسلیت و یا کارت ترحیم است. همچنین در بسیاری از مناطق کشورمان، پس از پایان مراسم ختم، کاغذهایی جهت تشکر و اعتذار توسط خانواده مرحوم چاپ و به کسانی که در مجلس ترحیم شرکت کرده اند تقدیم می شود که این گونه طرح ها با عنوان طرح تشکر و اعتذار شرکت در مجلس ختم، در سایت طرح دات آی آر موجود می باشد.

انواع طرح اعلامیه ترحیم قم

آگهی ترحیم شامل خوشنویسی انالله و اناالیه راجعون، با توجه به موضوع، شعر در وصف پدر، مادر، جوان و … نام مرحوم، عکس مرحوم، متن اطلاعیه زمان و مکان خاکسپاری، مجلس ترحیم و مراسم سوم و هفتم و … می باشد. با توجه به اهمیت طراحی آگهی ترحیم و ارزش بالای آن و همچنین اهمیت اطلاع رسانی از دست دادن عزیزان و شرکت در مجالس ترحیم، مداوما تیم طرح دات آی آر جهت طراحی انواع طرح اگهی ترحیم، اقدام می‌کند. در این سایت، طرح اعلامیه فوت، همانند طرح بنر تسلیت جزئی از مهم‌ترین طراحی‌هایی است که همیشه با استقبال مراکز چاپ و کاربران سایت روبرو می‌شوند.

ویژگی های طرح اعلامیه فوت قم

در طرح آگهی ترحیم سایت طرح دات آی آر، لایه ها به صورت جدا از یکدیگر، قابلیت ویرایش، جایگذاری یا حذف نمودن را دارند. همچنین زیبایی، هزینه و زمان سریع چاپ، از جمله نکات مهم جهت اعلامیه ترحیم می‌باشد. طرح‌های آگهی ترحیم، علاوه بر چاپ توسط خود خانواده داغدار، به وسیله‌ی اقوام، دوستان و آشنایان نیز جهت ادای تسلیت و سوگ استفاده می‌گردد. ابعاد و اندازه‌های آگهی ترحیم عموما A4 یا A3 و یا برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی، در ابعاد پست و استوری نیز طراحی می‌شود. لازم به ذکر است طرح اعلامیه فوت پدر، اعلامیه فوت مادر، اعلامیه ترحیم جوان، آگهی ترحیم چهلم، اعلامیه سالگرد و آگهی ترحیم مجلس ترحیم دو نفره از جمله طرح های محبوب در زمینه آگهی ترحیم می باشند. با توسعه شبکهخ‌های اجتماعی، استفاده از آگهی ترحیم در فضای مجازی رایج شده است لذا طرح ایستاگرام تسلیت و طرح ایستاگرام اعلامیه ترحیم

طراحی اگهی ترحیم آنلاین و فوری در قم

طراحی اگهی ترحیم آنلاین و فوری در قم

نیز برای استفاده شما کاربران عزیز در سایت قرار داده شده است. با توجه به موضوع آگهی‌های ترحیم که سراسر غم و ناراحتی فراق عزیز از دست رفته است، زمینه و المان‌های بکار رفته، زمینه تیره هستند. انواع آگهی ترحیم لایه باز توسط تیم طراحی طرح دات آی آر به صورت کاملا لایه باز طراحی شده و برای دانلود در سایت قرار گرفته است.

طرح لایه باز آگهی ترحیم قم

به انواع طرح‌ها و فایل‌های گرافیکی که بشود هر نوع ویرایش و تغییری را بر روی آن انجام داد، طرح لایه باز گفته می‌شود. در یک طرح لایه باز اعلامیه ترحیم، طراح به همه‌ی قسمت‌های طرح لایه باز دسترسی داشته و با صرف کمترین زمان، م‌ تواند تغییرات مورد نظر خود را اعمال و ذخیره کند. برای مثال تصاویر، قاب عکس مرحوم، متن تسلیت، خوشنویسی و تایپوگرافی شعر آگهی ترحیم و دیگر اجزایی که در اعلامیه ترحیم لایه باز استفاده شده به راحتی قابل ویرایش بوده و طراح می‌تواند با توجه به سلیقه خود یا مشتری، طرح مورد نظر را سفارشی سازی کند و یا قسمتی از طرح را حذف نموده و بخش‌های جدیدی را به طرح لایه باز مورد نظر اضافه کند. طرح لایه باز که معمولا فرمت آن .psd است اختیارات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. فرمت پی اس دی در برنامه فتوشاپ قابل مشاهده است. پس از اتمام کار طراحی، وقتی فایل را با فرمت psd ذخیره کردید، امکان ویرایش دوباره و اعمال تغییرات را برای همه اوقات دارید و با این قابلیت برنامه فتوشاپ، طرح لایه باز کمک بسیاری به طراحان می‌کند. در این مطلب با فواید استفاده از طرح آگهی ترحیم جهت چاپ آشنا شدیم و دریافتیم که چه استفاده مهمی هم در زمینه چاپ و هم در زندگی استفاده دارند که به همین جهت، مورد توجه عده‌ی زیادی از کاربران، چاپخانه ها و مراکز چاپ می‌باشد

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید