گرایش های طراحی

طراحی لوگو چیست؟

طراحی لوگو قم

یک مصرف کننده متوسط 7 ثانیه طول می کشد تا درباره برند شما قضاوت کند
، این دریچه کوچکی برای شماست تا همه چیزهایی را که به عنوان یک شرکت ارائه می دهید فشرده کنید و شما را
مسلمًا
از رقبا متمایز کند. مدت زمان بیشتری طول می کشد تا یک تارت پاپ در توستر گرم شود. اما کاری وجود دارد که می
.توانید برای کمک به این روند انجام دهید
با طراحی لوگو، شما یک ابزار ارتباط بصری دارید که به شما کمک می کند پیام خود را به مخاطب منتقل کنید. لوگوها از
متن، رنگ، شکل و تصاویر تشکیل شده اند. این به عنوان یک تصویر خود توضیحی است که مردم می توانند برای ارتباط
با برند شما استفاده کنند. این به مخاطبان اطالع می دهد و در عین حال چیزی به آنها می دهد تا برند و ایده های شما را با
.آن مرتبط کنند
نشانههای گرافیکی مدتهاست که توسط انسانها برای نشان دادن محصوالت، کار و حتی خط خونیشان استفاده میشود.
.شما ممکن است آنها را از طریق هیروگلیف، نشان خانواده سلطنتی و موارد مشابه بشناسید
این مقاله هر آنچه را که باید در مورد لوگوها بدانید را به شما آموزش می دهد. مرور کلی موضوعاتی را که در اینجا به
آنها می پردازیم را مشاهده کنید و برای کسب اطالعات بیشتر در مورد این موضوع مهم کسب و کار خود هیجان زده شوید.

 

هدف از لوگو چیست؟

 

داد که مصرف کنندگان برای هویت بصری یک شرکت ارزش قائل هستند. 74 ٪از مصرف کنندگان این را به عنوان یک
.عامل تعیین کننده هنگام تصمیم گیری برای خرید ذکر می کنند
این اولین چیزی است که می بینند و از آنها دعوت می کند تا در مورد کاالها و خدمات یک شرکت اطالعات بیشتری کسب
.کنند
تصویر تثبیت شده برند به شما امکان می دهد وفاداری به برند را نیز پرورش دهید. این به طور مثبت بر سرنخ های موجود
و بالقوه تأثیر می گذارد. می توانید از این به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده کنید و ثبات برند را افزایش دهید، که می تواند
.درآمد شما را تا 33 درصد افزایش دهد.

 

چهار نوع متداول لوگو

 

این هنر ایجاد هویت برند به اشکال مختلفی به خود می گیرد. بیش از یک راه برای شما وجود دارد که بتوانید خود را در
بازار معرفی کنید. آشنایی بیشتر با انواع مختلف عالمت های تجاری به شما امکان می دهد گزینه های خود را گسترده تر
.کنید و به شما این امکان را می دهد که بفهمید کدام یک برای تجارت شما مناسب تر است.

 

1-لوگوی Wordmark

لوگو عالمت کلمه طرحی است که کل نام کسب و کار شما را به تصویر می کشد. این به مخاطبان شما اجازه می دهد تا با
نام کامل شما بیشتر آشنا شوند و این گزینه بسیار خوبی برای شرکت های جدید است. این طرح توسط برندهای بزرگی مانند
.کوکاکوال و گوگل استفاده می شود.

 

2-لوگوی Lettermark

ین طرح که به عنوان لوگوی مونوگرام یا لوگوی اولیه نیز شناخته می شود، از نام کوتاه یک برند تشکیل شده است. این
کار برای مشاغلی با نامهای بلند یا برندهایی انجام میشود که میخواهند هویت بصری مختصری داشته باشند. همچنین
Weight و ‘Dunkin، AdAge. برای شرکت های معتبری که مدتی در اطراف بوده اند، انتخاب خوبی است
.برخی از برندهای بزرگی هستند که به این نوع طراحی روی آوردند Watchers

 

3- لوگو علامت ترکیبی

برخی از شناختهشدهترین Adobe و Paris Balmain. عالمت ترکیبی هر دو طرح ذکر شده در باال را جفت می کند
نشانهای ترکیبی امروزی را دارند. این طراحی به معرفی مستقیم برند شما کمک می کند زیرا دو نسخه متفاوت از هویت
.شما را به طور همزمان ارائه می دهد. نقاشیها به عنوان شناسه برند استفاده میکند و نه چیز دیگری. شرکت های معروفی مانند استارباکس و اپل از این سبک استفاده کردند.

 

هنگام انتخاب لوگو چهنکاتی را باید در نظرگرفت

 

عالوه بر انتخاب بین انواع طراحی لوگو، فاکتورهای دیگری در هنگام ایجاد لوگو نقش دارند. شما همچنین می خواهید به
.سایر جنبه های مهم فکر کنید، چه از ابزار ایجاد لوگو استفاده می کنید یا با یک شرکت برندسازی کار می کنید.
.انتخاب بهترین طرح ها کافی نیست
همچنین ضروری است مطمئن شوید که لوگویی به شما امکان می دهد به اهداف خود برسید. این بخش سه چیز مهم را نشان
.می دهد که به شما در انتخاب لوگوی مناسب برای برندتان کمک می کند.
.شما نمی خواهید موارد زیر را فراموش کنید.

 

1- مقیاس پذیری

 

یک لوگوی موثر یک لوگوی کاربردی است. شما می خواهید مطمئن شوید که لوگوی شما در ابعاد یا اندازه های مختلف به
خوبی نمایش داده می شود. این به شما امکان می دهد زمان آسان تری را برای استفاده از آن در سایر مواد مانند کارت
ویزیت یا تبلیغات داشته باشید. صرف نظر از موادی که لوگوی خود را روی آن قرار می دهید، باید خوانا و قابل درک باشد.

 

2-اهداف برند

آیا میخواهید برند شما بهعنوان هیجانانگیز شناخته شود؟ آیا می خواهید براق به نظر برسد؟ شناسایی اهداف برند شما نقش
مهمی در انتخاب لوگو دارد. بهتر است بازار خود را مطالعه کنید تا بیشتر متوجه شوید که چگونه می توانید شرکت خود را
.منحصر به فرد و به یاد ماندنی معرفی کنید.

3- رقبا

می گویند تقلید بهترین تعارف است. اما این موضوع در مورد طراحی لوگو صادق نیست. این ممکن است مشتریان را گیج
کند و تأثیر هویت برند شما را کاهش دهد. شما می خواهید مطمئن شوید که لوگوی شما شبیه سایر مارک های موجود درامروزه برندها گزینه های زیادی برای استفاده در منبع هویت برند دارند. هر کدام دارای امتیازات منحصر به فرد و
.همچنین امتیاز قیمتی هستند. دریابید که کدام روش برای شما مناسب است.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید