گرایش های طراحی

طراحی لوگو چیست؟

طراحی لوگو قم

 دهید فشرده کنید و شما را از رقبا متمایز کند. مدت زمان بیشتری طول می کشد تا یک تارت پاپ در توستر گرم شود. اما کاری وجود دارد که می توانید برای کمک به این روند انجام دهید. 

با طراحی لوگو، شما یک ابزار ارتباط بصری دارید که به شما کمک می کند پیام خود را به مخاطب منتقل کنید. لوگوها از متن، رنگ، شکل و تصاویر تشکیل شده اند. این به عنوان یک تصویر خود توضیحی است که مردم می توانند برای ارتباط با برند شما استفاده کنند. این به مخاطبان اطلاع می دهد و در عین حال چیزی به آنها می دهد تا برند و ایده های شما را با آن مرتبط کنند.

نشانه‌های گرافیکی مدت‌هاست که توسط انسان‌ها برای نشان دادن محصولات، کار و حتی خط خونی‌شان استفاده می‌شود. شما ممکن است آنها را از طریق هیروگلیف، نشان خانواده سلطنتی و موارد مشابه بشناسید.

این مقاله هر آنچه را که باید در مورد لوگوها بدانید را به شما آموزش می دهد. مرور کلی موضوعاتی را که در اینجا به آنها می پردازیم را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع مهم کسب و کار خود هیجان زده شوید.

  • هدف از لوگو چیست؟
  • چهار نوع رایج لوگو
  • در انتخاب لوگو به چه نکاتی توجه کنیم
  • نمونه لوگو از برندهای پیشرو
  • نحوه دریافت لوگو

هدف از لوگو چیست؟

علامت تجاری شما چیزی بیش از یک دکور برای زیبا کردن دارایی های برند شما و بسته بندی است. این چیزی است که شما می توانید در زرادخانه خود برای بهبود تعامل با برند نگه دارید.

 

جدا از اینکه چهره کسب و کار شماست، به شما امکان می دهد بر تصمیمات مصرف کننده تأثیر بگذارید. یک تحقیق نشان داد که مصرف کنندگان برای هویت بصری یک شرکت ارزش قائل هستند. 74٪ از مصرف کنندگان این را به عنوان یک عامل تعیین کننده هنگام تصمیم گیری برای خرید ذکر می کنند

 

این اولین چیزی است که می بینند و از آنها دعوت می کند تا در مورد کالاها و خدمات یک شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند.

تصویر تثبیت شده برند به شما امکان می دهد وفاداری به برند را نیز پرورش دهید. این به طور مثبت بر سرنخ های موجود و بالقوه تأثیر می گذارد. می توانید از این به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده کنید و ثبات برند را افزایش دهید، که می تواند درآمد شما را تا 33 درصد افزایش دهد.

 

چهار نوع متداول لوگو

این هنر ایجاد هویت برند به اشکال مختلفی به خود می گیرد. بیش از یک راه برای شما وجود دارد که بتوانید خود را در
بازار معرفی کنید. آشنایی بیشتر با انواع مختلف عالمت های تجاری به شما امکان می دهد گزینه های خود را گسترده تر
.کنید و به شما این امکان را می دهد که بفهمید کدام یک برای تجارت شما مناسب تر است.

 

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید